V tomto čísle se KABRŇÁK zaměřuje na současné trendy obtěžování občanů a jejich e-mailových i poštovních schránek nevyžádanou reklamou. Jedná se o novodobý fenomén, který je ovšem upraven zákonem, a kdo jej porušuje, může zaplatit i několik milionů a to i opakovaně. Vydavatelé, distributoři i reklamní agentury mají tedy v tomto směru nelehký úkol. Respektovat přání zákazníka a doručit miliony obchodních nabídek konečnému spotřebiteli vyžaduje velký talent. Přesvědčit zadavatele o nových formách prezentace obchodních nabídek např. na internetu se mnohdy setkává s velkým nepochopením. Další možností je využívat i velkoplošných vizualizací např. na LED obrazovkách v místech s velkou koncentrací lidí. Pro movitější je tu ještě rozhlas a televize. Pravděpodobně je už dnes ve většině domácností počítač, a pokud vhodným způsobem „přitáhnete“ návštěvníky na zajímavě zpracovaný videoportál, pak máte vyhráno. Počáteční investice jsou poměrně vysoké, ale rozsah využití tohoto média nezná hranic. Šíření obchodních nabídek propojených zábavnými sekcemi nikoho neobtěžuje a navíc účinnost může být daleko větší než u běžných tiskovin. O spojení komerce a zábavy se úspěšně pokouší i KABRŇÁK na www.kabrnak.cz. Určitě si najděte čas a podívejte se. Pobavíte se a možná, pokud budete mít chuť, najdete si i vhodný tip na výhodný nákup…